Συμβουλές ζημιών
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΖΗΜΙΩΝ
ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ
Βήμα 1
Καλούμε τη ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ, το τηλέφωνο της οποίας βρίσκεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό μας.
Βήμα 2
Συμπληρώνουμε δήλωση ατυχήματος.
Απαραίτητα παραστατικά για δήλωση ατυχήματος είναι:
- Δήλωση ατυχήματος
- Άδεια οδήγησης οδηγού
- Άδεια κυκλοφορίας οχήματος
- Δελτίο τροχαίας αν έχει επιληφθεί
Η υπηρεσία ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ μας βοηθάει με τη συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος. Σε περίπτωση που δεν καλέσουμε την Φροντίδα, προσκομίζουμε τα ανωτέρω έγγραφα εντός 5 ημερών από το συμβάν στο τμήμα αποζημιώσεων της BROKINS ή της Ασφαλιστικής μας εταιρείας.
Στον Φιλικό Διακανονισμό, η υπαίτια ασφαλιστική έχει 10 ημέρες να απαντήσει για την αποδοχή της υπαιτιότητας της ή μη. Μετά από αυτό το διάστημα σταματάει να ισχύει ο φιλικός διακανονισμός και η διεκπεραίωση της ζημιάς ακολουθεί τον κλασικό τρόπο υποβολής δήλωσης ατυχήματος.
Βήμα 3
Eνημερώνουμε την Ασφαλιστική εταιρεία για την τοποθεσία που βρίσκεται το όχημά μας, προκειμένου να πάει πραγματογνώμονας. Από την ημέρα που θα συμφωνηθεί το ποσό της αποζημίωσης, η εταιρεία αποζημιώνει μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζει ο νόμος.
Για καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση τα παρακάτω έγγραφα είναι αναγκαία για την συμπλήρωση του φακέλου ζημιάς:
Σε περίπτωση απαίτησης σωματικών βλαβών
- Έκθεση ένορκης εξέτασης μαρτύρων από την τροχαία (Δικογραφία)
- Ιατρική Βεβαίωση-Γνωμάτευση νοσηλείας από δημόσιο νοσοκομείο
- Ιατρικές αποδείξεις
- Έκθεση πραγματογνωμοσύνης από Ιατρό
Σε περίπτωση απαίτησης υλικών ζημιών
- Έκθεση πραγματογνωμοσύνης
- Τιμολόγια επισκευής
ΚΛΑΔΟΣ ΠΥΡΟΣ / ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ / ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ / ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
Βήμα 1
Λήψη των αναγκαίων μέτρων για την προστασία των ατόμων από τραυματισμούς.
Βήμα 2
Λήψη μέτρων για την προστασία της περιουσίας από την περαιτέρω ζημία.
Βήμα 3
Επικοινωνία με αρχές (πυροσβεστική, αστυνομία σε περίπτωση κλοπής, κλπ.).
Βήμα 4
Εάν είναι εφικτό, ο Ασφαλισμένος πρέπει να τραβήξει φωτογραφίες ή βίντεο των υλικών ζημιών.
Βήμα 5
Άμεση ειδοποίηση της BROKINS με fax ή e-mail, συμπληρώνοντας την αντίστοιχη δήλωση ζημίας προκειμένου να αποσταλεί πραγματογνώμονας από την ασφαλιστική εταιρεία.
Βήμα 6
Ο Ασφαλισμένος δεν πρέπει να πετάξει οτιδήποτε κατεστραμμένο ή να αρχίσει επισκευές, χωρίς προηγούμενη έγκριση από τη BROKINS.
Βήμα 7
Ο Ασφαλισμένος πρέπει να υποβάλλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που θα του ζητηθούν από τον πραγματογνώμονα, μεταξύ των οποίων ενδέχεται να είναι και τα κάτωθι (ανάλογα το είδος της ζημίας):
- Απαίτηση ζημίας
- Βεβαίωση Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
- Αντίγραφο δελτίου συμβάντων Αστυνομίας
- Φωτογραφίες
- Αντίγραφα τιμολογίων / αποδείξεων / προσφορών αποκατάστασης ζημιών
- Καταγραφή σημάτων συναγερμού
- Διάφορα Οικονομικά Στοιχεία (σε περίπτωση απώλειας κερδών)
Βήμα 8
Για το οριστικό κλείσιμο της ζημίας χρειαζόμαστε υπογεγραμμένη την εξοφλητική απόδειξη.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
Βήμα 1
Επικοινωνούμε με το τηλεφωνικό κέντρο της ασφαλιστικής μας εταιρείας (τα νούμερα επικοινωνίας συνήθως είναι γραμμένα επάνω στην κάρτα νοσηλείας όπως και ο αριθμός συμβολαίου μας) και αναφέρουμε τί θέλουμε να κάνουμε και τον αριθμό του συμβολαίου μας.
Βήμα 2
Η γραμμή υγείας θα μας καθοδηγήσει για το που να πάμε και τί πρέπει να κάνουμε. Καλό είναι να ενημερώνουμε τουλάχιστον 2 – 3 ημέρες πριν, όταν πρόκειται για προγραμματισμένες νοσηλείες, ενώ για έκτακτα περιστατικά μόλις αυτό καταστεί εφικτό και το αργότερο πριν την έξοδο από το νοσηλευτικό ίδρυμα.